poniedziałek, 8 października 2012

Angielski clubbing

Cześć dziewczyny,
Dziś stylizacja trochę infantylna jak na tę pogodę ale postanowiłam zaryzykować. Jako, że mieszkam w Anglii to takie widoki mam w każdy weekend a tzn krótkie, obcisłe sukienki, wysokie szpilki, gołe nogi (czy to zima czy to lato). No i chciałam wypróbować. Efekt mi wyszedł bo prawie nie wyróżniałam się pomiędzy angielskimi dziewczynami hehe. Jak dla mnie sukienka/tunika trochę za krótka.
Wybaczcie mi jakość zdjęć ale były robione na szybko przed wyjściem.
A Wy co myślicie o takim stylu???

Sukienka/Tunika- F&F
Szpilki- Centro
Żakiet- Pepco
Kolczyki- Pepco












Pozdrawiam :) :*:*

5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :)
    Ja Twój blog obserwuję już od dłuższego czasu i również znalazłam go na modnej polce :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ci w fiolecie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Centro? włoskie buty?
    Mają chociaż nogi do pokazania te angielskie dziewczyny, czy nie dorównują Polkom ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może włoskie, szczerze to nie mam pojęcia. Nie zastanawiałam się nad tym :)

      Różnie to bywa z angielskimi dziewczynami. Można spotkać szczupłą dziewczynę ze zgrabnymi nogami ale zdecydowanie nie dorównują Polkom :)

      Usuń
  4. Ładne buciki i co za nogi- bardzo seksi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.