niedziela, 28 października 2012

Bye bye and welcome

Siemka dziewuchy :),
Impreza była i minęła ale kac wielki jak stąd do Polski trzyma się dzisiaj przez cały dzień. I chyba na wódkę więcej już nie spojrzę nawet hihi. No ale okazja była gdyż mówiliśmy oficjalne bye bye Wielkiej Brytanii no i welcome moim 20 urodzinom (które są za 2 miesiące) a moje kochanie świętowało 30 urodzinki (ma za 2 tygodnie). Troszkę tych okazji się zebrało dlatego też zrobiliśmy raz a porządnie. Aż nie chcę myśleć co będzie jak wrócimy do Polski i rodzina będzie chciała imprezować.
Dobra ale przejdźmy do stylizacji.
Niestety jakość zdjęć nie jest dobra gdyż cały dzień wariowałam i myślałam, że się nie wyrobię no i przez to były robione dosłownie na kilka chwil przed przyjściem rodzinki. Wyszło jak wyszło no ale cieszę się, że zdążyłam je zrobić i w ogóle są.

Koszula- Cubus
Spodnie- Primark
Buty- Centro
Kolczyki- Internacionale
Naszyjnik- ebay.co.uk







                                                                                                                                                                             
No i wybaczcie mi tego kapcia hihih ^^

Całuski :*:*:*

22 komentarze:

  1. kac morderca ;d
    fotki w domq to chyba na tą porę roku najlepszy okres ;d
    zazdroszczę koszuli, jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie hehe i to w dodatku bez serca :)
    Patrząc na Twój dzisiejszy post to muszę stwierdzić, iż grzeszę robiąc fotki w domu hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. you look lovely in bright pink jeans!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przypomniałaś mi o moich spodenkach:D też mam w tym kolorze:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki i sowa to coś co kocham.A na kacyka polecam dużo zielonej herbatki z cytrynką. :-) Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki dziewczynki :) dzisiaj czuję się już wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz:)) te spodnie przepiękne<3
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są tej stylizacji najlepsze :)
    Wracaj do Polski! Wszędzie może być dobrze, wszędzie może być lepiej, ale rodziny i przyjaciół, Polskich przyjaciół nic nie jest w stanie zastąpić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja Zajefajne buty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne butki!! pozazdroscic :D
    www.mafashima.blogspot.com :)
    obserwuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny zestaw,ale buty faktycznie wymiatają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaż jakieś zdjęcie tatuażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejciu jakie Ty masz super szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki dzięki dzięki Wam wszystkim :*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.