sobota, 20 października 2012

Paris est belle

Cześć dziewczyny :),
Pomyślałam, że dodam moją foto relację z wycieczki do Paryża :). Otóż w Paryżu byłam tylko (i aż) jeden dzień- w drodze z Polski do Anglii gdy wracaliśmy z urlopu. Może ktoś pomyśli, że co to w ogóle jest jeden dzień, szkoda czasu żeby pojechać i zaraz wracać. Ale warto. Na prawdę warto.
Zakochałam się w nim. Nie na żarty mówią, że Paryż to miasto miłości- jest cudowny (co prawda strasznie brudny ;p chociaż tak bardzo tego nie widać).
W ciągu tego jednego dnia zdążyliśmy iść na wieżę Eiffl'a, do Luwru jak i zobaczyć resztę ciekawych miejsc. Oczywiście nie było to zwiedzanie z przewodnikiem ale chodziło o sam fakt zobaczenia tego na własne oczy. Nie wiadomo czy jeszcze kiedyś nadarzy się okazja ponownego spotkania z tym magicznym miejscem. Mam nadzieję, że wtedy nasze spotkanie będzie trwało troszkę dłużej :).





















22 komentarze:

  1. Paryż jest cudowny, wiem bo byłam:)) Pozdrawiam i zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna relacja. Zazdroszczę widoków :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! a ja wciąż marzę, by jechać do Paryża :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo wow ja też już zazdroszczę takiej podróży !!!:D piekne zdjęci, piękne widoki.. rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! ;) uwielbiam Paryż <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka przepiękna : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka STRADIVARIUS ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia !!! zazdroszczę wycieczki:) Oprócz tego bardzo ładnie wyglądasz :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne zdjęcia.Chyba bym się nie zdobyła na odwagę by wjechać na samą górę,ale widok jest piękny i przeżycie bezcenne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaję- tam jest naprawdę pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! nigdy nie byłam ale marzę żeby pojechać. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze :) nigdy tam nie bylam, a bardzo bardzo bym chciala :) wierze szczerze w to, ze jest to miasto milosci i ze w zyciu po prostu trzeba je odwiedzic :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tylko pozazdrościć :) zaobserwowałam i zapraszam do siebie :

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Paryż! Muszę tam koniecznie pojechać! PS. tata malutka uwaga:)rodzaj czcionki na blogu troszkę jest niekorzystny ale oczu:) obserwuję i zapraszam do siebie http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Francje :)

    Zapraszam do siebie na konkurs !!!

    http://www.princess-beyonce.blogspot.com/2012/10/konkurs-wygraj-dowolna-rzecz-ze-sklepu.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Paryż rzeczywiście piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiej wycieczki tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana nominowałam Twojego bloga.Zapraszam Cię do siebie aby dowiedzieć się więcej.Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi w oczy przede wszystkim rzucila sie fajna i kolorowa torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. marze o Paryżu :))) za sam cytat już obserwuję :))) fajna z Ciebie dziewczyna.Zapraszam do mnie ,dopiero zaczynam :) http://biszkopcik86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie Paryż jest piękny. Dziękuje za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.