czwartek, 13 grudnia 2012

Karmelo bronzo

Dobry wieczór moje drogie już z Polski :)

Udało się :) w końcu jesteśmy w domku :)
Przyjechaliśmy w poniedziałek w nocy, jechaliśmy 26 godzin. Jedna wielka masakra ;p 

Dzisiaj wybrałam się z mamą i siostrą na mały spacerek po galerii :) 
Muszę przyznać, że nic ciekawego nie było. Znalazłam jeden płaszczyk w H&M ale mieli ostatni w rozmiarze 38 no i niestety był za mały :( 

Kożuszek- NN
Spodnie- Terranova
Sweterek- Reserved
Komin- Primark
Torba- Primark
Buty- NN

ENJOY :*










60 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw . dziekuje za komentarz u mnie x buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebka, ślicznie wyglądasz jak zwykle :*

    OdpowiedzUsuń
  3. witamy z powrotem w naszych skromnych progach w takim razie :) torba jest cudowna! ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. JEJU JAAAAAAAAAAK BARDZO PODOBA MI SIĘ TWOJA TOREBKA JEST ŚLICZNA <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna torebka :) zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania bony na DOWOLNE BUTY! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się wybieram na zakupy dopiero za tydzień, aktualnie trwają porządki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne extra zdjęcia :)) super stylizacja :)) Torba i butki extra :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny kozuszek!Fantastyczny blog i zdjecia!
    Zapraszam do siebie i jak masz ochote do obserwowania sie:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba <3
    http://guidedbyfashion.blogspot.com/2012/12/konkurs-buty-do-wygrania.html

    OdpowiedzUsuń
  10. masz duże oczka :) Ślicznie.. No to witamy znowu w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Outfit jak najbardziej na tak! + do twarzy Ci w brązach ;)
    Obserwuję, by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna torebka i buty. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super kozuszek, fajny sweterek
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jest genialna :) Modna i wygodna :) Buziaki;*
    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz ;) torebka i buty genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna torebka-tj taka idealna dla kobiet bo duża i pojemna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kożuszek rządzi o torebce już nie wspomnę:):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje za komentarz:-) Ja juz Cie obserwuje i uciesze sie na rewanz
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne buty. Zapraszam do mnie
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz ;)
    Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny zestaw :) Torebka- cudeńko :)
    Rozmiar 38 na Ciebie za mały, przecież jesteś taka szczupła !
    Czekam na kolejne posty :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się bardzo ,że odwiedzasz mnie na moim blogu ;) Dziękuję za miłe komentarze ;)
    pozdrawiam i zapraszam ponownie już niedługo konkurs dla The Body Shop Maniaków i nie tylko hehehe
    ściskam

    tamagdaa

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna stylizacja! Boska torba ♥ Obserwuje i liczę na to samo.
    http://zaakupoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolory idealnie dobrałaś, świetnie do Siebie pasują :)
    Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw fajny, idealny na bieganie po galerii.:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna torebka:)zestaw na pewno wygodny, idealny na przedświąteczną zakupową gorączkę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. amazing outfit!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny outfit i śliczny sweterek ;)

    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajnie !

    super buciki !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dla mnie 16godzinna podróż była masakrą, a co powiedzieć o 10 godzin dłuższa :O

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoja torebka również jest przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. love the boots!
    have a great weekend <3
    enjoy <3
    xxxx love

    OdpowiedzUsuń
  34. torbę masz śliczną :) bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebka ,kożuszek oraz buciki super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny zestaw, fajne kolory:))) Super masz tą torbę!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty są świetne! *,*

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. czyzby Auchan w Rumi ? :))
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. dziękuję i również życzę wesołych świąt :*

      Usuń
  40. Dziękuję Wam wszystkim za miłe komentarze :) :*

    OdpowiedzUsuń
  41. super torebka :) wesołych świąt. Obserwuję i zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.