sobota, 5 stycznia 2013

Memories....

Dzisiaj szybciutko wrzucam stylizację ze świąt...
Sama nie wiem czemu wrzucam ją dopiero teraz :) 

Zdecydowałam, że nie będę chwalić się prezentami gwiazdkowymi. Zobaczycie je w stylizacjach gdyż większość z nich to prezenty idealne dla blogerki-szafiarki :). W tym zestawie koszula i kolczyki to prezent od "gwiazdora".  

W tygodniu wybrałam się na małe buszowanko po sklepach :)). 
W moje ręce trafiły tylko czerwone szpileczki z Centro z kolekcji sygnowanej nazwiskiem Natalii Vodianovej oraz kokardki do włosów również z tego sklepu. 

Koszula - Reserved 
Spódnica - Topshop
Szpilki - Centro
Rajstopy - Primark
Kolczyki - Reserved
Zegarek - NN
Biżuteria - Jubiler

ENJOY :*:*:*













60 komentarzy:

  1. Świetna spódniczka :D. Podoba mi się również bluzka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja :) Zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka świetna, spódnica też! Elegancko i z gracją, po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódnicza:)) bardzo fajne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely shirt


    Enter my dress and make-up goodies giveaway here: My first Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  6. wow śliczny zegarek :) buty również są świetne. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola preciosa!!
    Me encanta el look estas perfecta mi niña.
    Espero que te traigan muchas cositas los reyes amor un besazo

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana, jak Ty takie prezenty gwiazdkowe dostajesz to nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć kolejne <3
    i czekam na premierę czerwonych szpilek, jestem ich bardzo ciekawa :-) :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zesta, idealny na swięta! Wygladasz wystrzalowo, szczególnie w tych szpilkach <3!

    OdpowiedzUsuń
  10. buty są śliczne,uwielbiam buty w kolorze nude:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko świetne ale w spódnicy i w butach się zakochałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. w szpilkach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny prosty zestaw a te szpiiile <3!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, cudownie wyglądzasz. Uwielbiam takie spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty sa piękne, sama chętnie bym takie założyła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty mi tu nie pasują ale cała reszta jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie te święta spędziłaś:). Słońce na targach ślubnych w Gdańsku nie będę,ale jak bedę się wybierała do Trójmiasta to jak chcesz dam Ci znać:):):*

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kolczyki!:)
    zestaw idealnie pasuje na święta, jest taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka jest niesamowita :)

    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz, tak elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie ;)Powinnaś często nosić takie spódniczki bo podkreslają twoją świetną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej zapraszam na mojego nowego otwartego bloga vivalaglam96.blogspot.com/ znajdziecie dużo ciekawych rzeczy
    i morze coś dla siebie zapraszam do komentowania i do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! pięknie to razem zestawiłaś:) śliczna spódnica i buty:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zmieniłabym buty na czarne, ale poza tym- bardzo mi się podoba! zwłaszcza bluzka i bizuteria! wygladasz swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo zgrabnie i kobieco. :)
    Świetne buty i rajstopy.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja, wyglądasz cudownie!!! Bardzo lubię takie połączenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. o matko ! zakochałam się w twoich butach !!! są cuuudne !!!
    pozdrawiam Kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  28. spódniczka i rajstopki wymiatają!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjnie wyglądasz :) Piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. szpilki <3
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. I love the Shirt & the Pants!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądałaś zjawiskowo !!!! Bardzo podoba mi się ten zestaw, a rajstopy są obłędne i dodają pieprzyka całości cudo:) pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  37. spódniczka jest dla mnie po prostu mega mega mega fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny zestaw, a spódniczka i bluzka są super!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow,wyglądasz zachwycająco! Masz świetny gust<3

    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna elegancka stylizacja! Buty mam identyczne tylko moje znalazłam w sh ;)

    Pozdrawiam Ania
    http://detailinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. rajty i bluzkę chetnie bym ci skradła! WYglądasz bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  42. super rajstopy! i spódnica! <3

    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze :) :*

    OdpowiedzUsuń
  44. fajna spódnica i boooska figura!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacyjnie!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. buty buty buty chcę takie mieć;))

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się! Świetnie, że dobrałaś do tego rajstopy ze wzorkiem - ożywiają cały strój i nadają interesującego akcentu. Jedyne co bym zmieniła, to szpilki na czarne :)


    www.confassion.pl - mój internetowy butik z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. :) stylizacja super choc ja osobiscie wybrałabym gładkie czarne rajtopy ze szwem z tyłu :) ale co kto lubi :) tak też jest super :) pozdrawiam i zapraszam do siebie Marta:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.