niedziela, 27 stycznia 2013

Targi ślubne

Cześć dziewczyny :)
Jak Wam mija niedziela....? Mi całkiem przyjemnie :) 

Dzisiaj dość nietypowy post :) pierwszy tego rodzaju. Chodzi bowiem o relację z targów weselnych na których byłam wczoraj. Do dzisiaj nie mogę wyjść z podziwu. Spędziłam tam większość wczorajszego dnia, chodząc od stoiska do stoiska gdzie każdy prezentował to, co miał najlepsze. Można było zorganizować wesele od początku do końca. Zaczynając od wieczoru kawalerskiego/panieńskiego po podróż poślubną a zakończywszy na kupnie wspólnego mieszkania (bo również i takie stoisko się znalazło). Przepiękne suknie ślubne (muszę przyznać, że prawdopodobnie znalazłam tą moją jedyną suknię z czego się bardzo cieszę), wspaniałe garnitury, obrączki a wymieniać można w nieskończoność ponieważ strasznie dużo tam się działo. 







Odbył się przepiękny pokaz sukien ślubnych. 
Można było skosztować tortów weselnych w przeróżnych smakach- na jaki miało się ochotę taki dostawałaś. Oczywiście nie umknęło to mojej uwadze i skosztowałam nie jednego :). 











Nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała z próbnego makijażu oraz fryzury. Niestety co do fryzury miałam pecha gdyż trafiłam do dziewczyny, która (jak sama mi przyznała) nie umie czesać ale za to bardzo dobrze ścina włosy. No ale przecież nie będę wybrzydzać :) . Makijaż bardzo mi się podoba, oczy pomalowane rewelacyjnie. Pani makijażystka zachwycała się moimi dużymi ustami :) ale nie wiem czemu troszkę mi je pomniejszyła :) hehe 











Mogłabym opowiadać o tym godzinami i tak samo pisać :) 

Ubrałam się dość zwyczajnie gdyż bardziej postawiłam na wygodę. Jedynym znakiem zapytania były moje nowe kozaki. Ubrałam je ale ubezpieczyłam się w wersji płaskich butów i w samochodzie czekały na mnie. Z wielką radością przyznaje, że nowe kozaki zdały egzamin i wytrzymałam w nich calutki dzień :).

Kozaki - Deichmann
Koszula - Pepco
Legginsy - Primark
Pasek - Primark
Torba - Primark
Bransoletka - NN
Kolczyki - Pepco
Wisiorek w kształcie serca - Prezent od Skarba
Zegarek - Prezent urodzinowy od siostry :)






Na tym zdjęciu wyglądam jak z krzyża zdjęta ale w sumie pokazuję ono w jakim stanie byłam gdy wychodziłam z targów. Umęczona i marząca tylko o powrocie do domu i słodkim lenistwie do końca dnia :) 

Buziaki :) :*:*:*

53 komentarze:

  1. fajna fryzurka
    mnie już targi ślubne nie dotyczą,,,,,hmmm a może jeszcze jednak:))) nigdy w życiu nic nie wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mów nigdy :) chociaż nie życzę Ci tego :)

      Usuń
  2. Też swego czasu byłam na targach ślubnych ;)
    Bardzo ładny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten próbny makijaż :)
    A włosy fajnie upięte tylko ciekawe czy wytrzymałyby całonocne tańce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się aby akurat to upięcie wytrzymało :) ale może gdyby dało się tonę lakieru to może może :)

      Usuń
  4. Kochana cieszę się bardzo i dziękuję ,że tak często zaglądasz na mojego bloga:)
    Pamiętam ,że kilka lat temu gdy szykowałam się do ślubu te targi były dla mnie obwiązkowym punktem programu hehehe :)
    pozdrawiam
    i zapraszam do siebie ponownie :)
    ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie teraz też były obowiązkowym punktem :)

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia. Zazdroszczę pokazu i Twojej fryzurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ; ) zapraszam do obserwowania mojego bloga ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, lubi etakie reportazowe;) Piekne suknie! A fryzura wlasnie podoba mi sie szczegolnie, sprawia wrazenie tzw. artystycznego nieladu;) ale widac w niej reke profesjonalisty.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) ta fryzura to bardzo artystyczny nieład :)

      Usuń
    2. I co ciekawe właśnie profesjonalistka tej fryzurki nie robiła :)

      Usuń
  8. Ponieważ sam przeżyłem "ten dzień" w ubiegłym roku;pozwól na małą sugestię-obrączki kupowałem w Aparcie-masz tam duży wybór na każdą kieszeń;dobrą jakoś i co by nie mówić solidną firmę;zaś cała reszta-fajny reportaż;aczkolwiek nie będę Cię dobijał ile kupowałem swój ślubny garnitur ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że apart to była pierwsza firma w jakiej oglądałam obrączki i bardzo się zawiodłam. Niestety mówiąc szczerze nie sprostali moim wymaganiom i nic ciekawego nie znalazłam.

      Usuń
  9. Przepiękne suknie ślubne! W moim mieście, bodajże raz do roku ( jak nie częściej ), też organizowane są Targi Ślubne. Za jakiś rok chyba sama będę musiała się na nie przejść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są raz do roku :) i właśnie przypadło teraz :)

      Usuń
  10. I wszystko do wyboru do koloru, jak tu się zdecydować ;) ? Cieszę się dla ciebie, że wybrałaś suknię dla siebie, to chyba dla każdej kobiety jeden z ważniejszych punktów. Pamiętam jak mi wtedy kamień spadł z serca :D

    Pozdrawiam cię cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) trochę czułam się jak male dziecko w sklepie z zabawkami :)

      Usuń
  11. Hej, dzięki za odwiedziny:)
    Komentarz fryzjerki - bezcenny;)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak sama planowałam swój ślub.O niczym innym wtedy nie myślałam,w głowie miałam tylko białe sukienki,wystrój lokalu,makijaż.menu... :D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow przepiękne te suknie *_* i fajny outfit ^^
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fryzurę masz super! torebka tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyżby zapowiadał Ci się ślub ze na targi poszłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja,a ze zdjęć które dodałaś najpiękniejsza wg mnie jest ta pierwsza sukienka.Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to się prawie wszystkie podobają :) śliczne są :)

      Usuń
  17. Fryzurkę masz śliczną! A sukienki oszałamiające ! Podobają mi się wszystkie :)


    Obserwuję Twojego bloga, i liczę na to samo. Nie zawiedź mnie:). Komentuj mojego bloga na bieżąco, a ja będę komentować Twojego bloga.
    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajna sprawa takie targi ślubne :)
    Musze się wybrać we Wrocławiu jak będą organizowane :)

    A suknia z tą różową szarfą jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też najbardziej podoba się ta z różową szarfą :)
      Jak będziesz miała okazję to śmigaj :) naprawdę warto :)

      Usuń
  19. Suknie ślubne są cudowne!

    Pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. swietnie sie oglada takie zdjecia:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia i ty także w takim cudownym makijażu !

    OdpowiedzUsuń
  22. fryzura i makijaż świetne ;)
    chciałąbym uczestniczyć w takim wydarzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana dzięki za odwiedziny i że zauważyłaś nową fotę u góry ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. te kwiaty sa zniewalajace - fantastycznie ci w tej fryzurce i make up stworzony dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż śliczny. Fryzura, gdyby ją dopracować, jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia wspaniałe, aż żałuję że ja już jestem po tego typu uroczystości, bo byłoby w czym wybierać:)Bardzo mi się podobasz w tym makijażu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja na pewno skorzystam z takich targów... Oczywiście jak będę planowała swój wymarzony dzień :) Bardzo spodobała mi się kula z kwiatów i ich kolorystyka! Coś wspaniałego!! Ahhh... ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam się dopytać :P Pytałaś się czy jestem z Gdańska lub okolic, ponieważ na FB pokazała się Tobie dziewczyna w propozycjach do znajomych... I podejrzewasz, że to ja... ale to nie ja :P Ja jestem z Wrocławia... i jakie ta dziewczyna ma takie same zdjęcie? :P :P Bo aż się zaciekawiłam :P :))

      Usuń
  29. Ślicznie wyglądałaś:))) Świetne stroiki!

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie ;)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ale suknie śluuubne, po prostu jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  32. swietnie!

    zapraszam na konkurs na moim blogu, gdzie do wygrania dowolne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. oglądając takie zdjęcia, aż chce sie wyjść za mąż :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Też byłam na targach, ale poznańskich i również wyszłam zadowolona, można tam znaleźć wszystko :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie Ci w tym kolorku - powinnaś częściej nosić kolorowe ubrania :)


    www.confassion.pl - mój internetowy butik z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. trzecia fryzurka podoba mi się najbardziej :)) a sukienki niestety nie :(( ja jestem baaardzo wybredna jeśli chodzi o ślubne kiecki :) Buziaki Reika :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.