czwartek, 26 września 2013

Nasz wielki dzień 31.08.2013


Cześć i czołem :)
W końcu powracam :) dość długo mnie tu nie było za co z góry Was przepraszam. 
Jak wiecie 31.08.2013 odbył się mój ślub. Postanowiłam, że na ten okres zawieszę dodawanie postów jak i udzielanie się na Waszych blogach. Ostatnie przygotowania pochłonęły całą mnie, nie byłam w stanie ale i też nie chciałam myśleć o niczym innym bo tylko to wydarzenie się dla mnie liczyło. I muszę Wam przyznać, że z perspektywy czasu wiem, że dobrze zrobiłam. Dzisiaj powracam do Was :) powolutku zacznę znowu się rozkręcać :) jak i obiecuje nadrobić zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów :). 

Ślub i wesele odbyło się idealnie. Było tak jak to sobie wymarzyliśmy. Wszystko się udało, nic bym nie wymazała ani usunęła. Jedynie chciałabym przeżyć ten dzień jeszcze raz :) a raczej 4 wspaniałe dni ponieważ w czwartek odbył się mój wieczór panieński, w piątek polter aben, w sobotę ślub a w niedzielę poprawiny. Obiecuję wstawić obszerną fotorelację z panieńskiego i całej reszty ale to w następnych postach :). Dzisiaj wrzucam fotki z naszego najcudowniejszego dnia. 

ENJOY :*:*:*






































36 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i zyczę wszystkiego najlepszego na nowej drodze zycia!!!!!tak pieknej panny młodej nigdy chyba nie widziałam, buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Kochana za tak miłe słowa :) :*:*

      Usuń
  3. Ale cudownie :) aż sie łezka w oku kręci jak sie patrzy na takie szczęście :) śliczna sukienka i widzę że lokal też fajny :) Ja do swojego ślubu mam jeszcze ponad dwa lata ale razem z narzeczonym jesteśmy na etapie szukania sali, niestety teraz ślub trzeba planować co najmniej z dwu letnim wyprzedzeniem :/ pozdrawiam i życzę powodzenia na tej Waszej nowej drodze życia :*

    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam całe przygotowania zajęły rok :) mniej więcej rok przed zarezerwowaliśmy salę, orkiestrę i kamerzystę z fotografem a resztą zaczęliśmy się zajmować tak gdzieś od początku roku :)

      Usuń
  4. Przepiękna suknia ! :) Booziu, właśnie taką suknie powinna mieć prawdziwa Panna Młoda. Cudownie :)
    Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie grupowe jest świetne :)! takie nietypowe :) suknie miałaś piękną :) wszystkiego dobrego :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotka to była nasza inicjatywa :) mój mąż to wymyślił :)
      dziękujemy :)

      Usuń
  6. Najserdeczniejsze gratulacje i wszystkiego dobrego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No Kochana, wyglądałaś przepięknie! Wszystkiego najlepszego dla Was :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądaliście!
    szczęścia na nowej drodze życia! :)

    zdjecie jak pokazujecie gościom w kościele obrączki jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Byłaś piękną Panną Młodą!
    Wszystkiego najlepszego na nowej, jeszcze piękniejszej drodze życia...

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zachwycona - promieniałaś - szczęście aż rozsadza zdjęcia <3 żyjcie razem dla siebie nie obok siebie, kochajcie sie ale przede wszystkim szanujcie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny usmiech! Kochana gratuluje!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję !!! Wygladalas jak księżniczka + piękny tort ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!:)
    pięknie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A to już wiem czemu Cię tyle nie było, bo własnie tak się zastanawiałam, czemu nagle ucichłaś na blogu.
    Przepięknie wyglądałaś, widać, że to był Wasz szczęśliwy dzień, cieszę się bardzo, że wszystko poszło tak, jak sobie to zaplanowaliście :)
    Zostaje mi tylko życzyć wam szczęścia na nowej drodze życia! No i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. PIĘKNIE!
    Ogromne gratulacje:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna panna młoda, wspaniałe zdjęcia i niezapomniane chwile <3 czego chcieć wiecej :) gratuluje i wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)
    Ruszajcie w podróż poślubna? Ja niedługo wyjeżdżam do Nowego Jorku ja studia wiec może spodobają Ci się moje posty o tym mieście :) dodaje do obserwowania i mam nadzieje ze spodoba Ci się u mnie na tyle ze się zrewanzujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) na razie nie planujemy podróży poślubnej, brakuje czasu :) przełożyliśmy ją w czasie na następną jesień :)

      Usuń
  18. wow! piekne zdjecia:) gratuluje i wiele szczescia zycze!!!
    p.s. oczywiscie z niecierpliwoscia czekam na kolejne zdjecia:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego!
    Piękna z Was para, a pierwsze zdjecie jest śliczne!
    Masz cudowny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje i pozdrawiam:)duzo szczescia! Pieknie wygladacie

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! Zdjęcia cudowne ;))))
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje !!! :) wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia :) Pięknie wyglądaliście !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję. Duuuuuuuuużo szczęścia i wspaniałych wspólnych chwil. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak Ślicznie!!!! :)) Najważniejsze, że podobał się Tobie, co co to byłby za ślub, jeżeli byłabyś zawiedziona atmosferą :)
    W sukience urzekła mnie koronka na samym dole- pięknie to wygląda! Gratulację! I wszystkiego najlepszego na Nowej drodze życia ;)
    A ja jeszcze mogę sobie pomarzyć ;)))
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie wyglądałaś :) Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.