poniedziałek, 6 stycznia 2014

Black


Cześć !!! Jak tam po długim weekendzie...? U mnie wspaniale. Kto śledzi mojego Instagrama (  TU  ) ten wie jaki wspaniały prezencik dostałam od mężusia. A jest to autko :). Dla mnie idealne. Piękny kolor, zadbane, pachnące no i jeździ i nie trzeba oddawać do warsztatu. CUDO !!! 
Wracając do stylizacji dzisiaj total black. Ostatnio mam fioła na tym punkcie. Strasznie mi się podobają takie zestawienia i świetnie się w nich czuję. Sukienkę znalazłam pod choinką i już wiem, że będzie mi długo i często służyć. 














Sukienka - Reserved
Buty - CCC
Kolczyki - H&M 
Zegarek - Identity London
Stylizacja: Black

32 komentarze:

  1. Piękna sukienka wyglądasz w niej prześlicznie :) Gratuluję autka oby się spisywał tak dobrze jak mąż, który daje takie super prezenty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka :) A Tobie czerń pasuje :) Autko? wow :) Dobry mężuś :D

    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty od męża najlepsze. Śliczna sukienka i super w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz:) ale masz uroczego pieska;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka super. Na pewno będzie Ci dobrze służyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka i baaardzo do twarzy Ci w takim uśmiechu :)) buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana super kiecka, świetnie w niej wyglądasz - boski piesio :)
    Pozdrawiam Serdecznie Zocha

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie w tym wydaniu, śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie się prezentujesz! Ja tez wzbogacilam sie ostatnio o autko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz:)) Wspaniale Ci w tej sukience ;))!
    Prezent wymarzony!;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się. Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie każdemu total black pasuje, ale Tobie akurat tak :) Świetnie wyglądasz :)

    a autko niech dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna sukienka Martusiu! Wygladasz swietnie w czerni.
    Pozdrawiam noworocznie <3 <3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Nono, takiego męża co daje takie "drobne" prezenty każdy by chciał mieć !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, piękny zegarek :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaaaaaale fajne autko !!! Kochany mezus :P! Slicznie wygladasz a moj dlugi weekend to hmmm baaardzo spokojny jak zreszta najblizsze 3 tygodnie :D...

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam czerń, więc jak nie trudno się domyślić podoba mi się:)
    zapraszam do wspólnej obserwacji, jeżeli masz ochotę:)
    pozdrawiam

    ps. gratulacje auta!

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurcze!!
    takie prezenty, to ja rozumiem :P
    pięknie wyglądasz Martuś (i jakie imię świetne :P)
    czerń to dobry wybór dla blondynek!!! :D
    pozdrawiam cieplutko,
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.