środa, 23 kwietnia 2014

Tulle skirt


Hej!!!
Dzisiaj świąteczny zestaw. Spódniczkę tiulową kupiłam już jakiś czas temu. Coś mi w niej nie pasowało więc dokupiłam tiul i zaniosłam do krawcowej aby spódnica miała większą objętość. Niestety krawcowa nie miała wielkiego pola do popisu ale zrobiła co mogła. Jak na moje oko to trochę a  nawet sporo mnie poszerza ale szczerze mnie to nie przeszkadza a idąc w niej czuję się jak księżniczka. Ten tiul trochę mi przypomina moją suknię ślubną :-)))












Marynarka - Reserved
Kopertówka - Primark 
Szpilki - LABOTTI
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

23 komentarze:

  1. Ładnie, tylko uśmiechu trochę mało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :))
    Ważne, aby czuć się dobrze w ubraniu :)
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To juz taka uroda tiulowych spódnic. Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczna stylizacja.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna spódniczka, chociaż trochę bym ją skróciła ;)

    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw!
    szykownie!
    śliczna spódnica!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie Ci tak :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna spódnica:) sama muszę się nad taka zastanowić:) podoba mi się zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica jest śliczna <3


    ps. a u mnie? MINT COAT - must have sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super buty! Stylizacja mi się podoba, tatuaż również ;-)

    http://itsmyowncatwalk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódniczka,sama mam na taka ochotę :)
    buciki również bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna marynarka i śliczne paznokcie;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej podoba mi się spódniczka:)

    www.ruthless-silence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódnica i szpilki :))

    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam, Julita

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego typu spódniczki <3 Właśnie tak jak mówisz czuję się w nich jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta spódnica, wyglądasz w niej świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta spódnica i fajne połączenie kolorów :)
    Pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz fenomenalnie, cudnie. Brak słów ! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. no wyglądasz niesamowicie! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.