niedziela, 20 października 2013

Insta :)

Heja :)
Dzisiaj pogoda pokrzyżowała moje plany i nie udało się zrobić fotek na nowy post. Niestety po ostatnim czasie nie mam zaległych stylizacji na kompie nad czym ubolewam bo znowu pojawiają się maje przerwy w dodawaniu postów. Dzisiaj ratuje mnie instagramowy mix :). Pokochałam tą aplikację, wszędzie cykam fotki, wrzucam i już. To jest jakieś magiczne :) Dla tych co chcieliby mnie obserwować zapraszam tu ---->  http://instagram.com/marta__insta . 

Jedzenie <3 moja wielka trzecia miłość ( po mężu i modzie :-)))  hihihi ) 








Buty <3 



Kwiatki od mężusia :) 


Ostatni post :)





tutaj w pełnej wersji --> Różowa jesień...

I cała reszta mojego życia 




18 komentarzy:

  1. mniam mniam... paróweczki w cieście francuskim uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pychotki!!! I sliczne te szpileczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak patrzę na te zdjęcia to się robię strasznie głodna :)
    Śliczny piesiu !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. w koncu moglam wejsc na Twojego bloga!:D zawsze jak zostawialas mi komentarze to nigdzie nie moglam znalezc linka do Twojego bloga, ale dzis widze ze udostepnilas post publicznie :) sliczna rozowa bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie!! :) Są dwa zdjęcia i z dwóch mi się podobają, lubię french :D
    Kusisz nas przysmakami :D
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. this post made me hungry! The food looks sooo soo good ♥ ur dog is so sweet :)

    NEW POST :)
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam same pyszności....i moje ulubione raffaello. Cudowny masz zegarek, paznokcie, a najpiękniejsze kwiaty.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm yum do pierwszego zdjecia! :) Sliczna jestes! <3 Piekny mix! Obserwujemy?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. niepotrzebnie z rana naoglądałam się tych pysznosci :/, teraz na pracy się nie skupie :/ ;), pięknie wygladasz!!

    OdpowiedzUsuń
  10. przez Ciebie zgłodniałam :P Podziel się posiłkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez mam coraz mniej czasu na robienie zdjęc. Pozostają mi tylko weekendy.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny post:D a ten psiak:D
    obserwuje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/coco-fashion.html
    ps. klikniesz w napis coco-fashion w poście?
    dzieki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pyszności ;D
    fajny post Kochana :)
    i wiesz, dziękuję Ci za miłe słowa :) Podniosły mnie one trochę na duchu :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pościk i instagramowy mix :) szkoda, że ja tego instagramu nie rozumiem.. :/ Jestem tam, ale nie potrafię się odnaleźć ;) buziak:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.