środa, 13 sierpnia 2014

Sinsay & Ice Watch Pop UP Store


Witajcie !!! W minioną sobotę miałam okazję uczestniczyć w warsztatach marki Sinsay, które organizowane były w te wakacje pod nazwą Sinsay & Ice Watch Pop Up Store.
Moim zadaniem jak i innych blogerek było przerobienie bluzki i spodenek według własnego pomysłu. Chodziło o pokazanie ludkom na plaży ( w moim przypadku ), że nie musimy wydawać multum pieniędzy aby wyglądać pięknie. Wystarczą nożyczki, igła z nitką, kawałek starego ciucha i voila. Stary - nowy ciuch gotowy. Ja postanowiłam wyciąć dekolt w koszulce i kawałek rękawa. Do szortów doszyłam kokardki i kawałek koronki ze starej sukienki. Nie wydałam ani grosza bo wszystko po prostu pochodzi z odzysku. Warto czasami coś pociąć, przekształcić i dać bluzce czy szortom drugie życie.

Uwaga !!!! Duża ilość zdjęć !!!!!

























Szorty, bluzka - Sinsay
Bikini - New Yorker

29 komentarzy:

  1. widać,że było fajnie:)
    super pomysł

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie pasuje do bikini.
    Pozrawiam
    http://tendies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z tymi warsztatami.
    Ja również nie lubię wydawać masy pieniędzy na ubrania i takie rozwiązania są dla mnie idealne. :-)
    Szorciki pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  4. super kochana

    pozdrawiam,
    Ola:*
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny blog, masz niezwykłe wyczucie co do mody!
    <3 <3 <3
    Pozdrawiam serdecznie Lunaraay

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne szorty ;)
    pozdrawiam serdecznie:) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że bawiłaś się świetnie;) Super zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wspaniały post!! no i zdjęcia! <3 Bardzo się cieszę, że miałyśmy okazję się poznać :D To był naprawdę bardzo udany event!
    Pozdrawiam cieplutko BlackFashion ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra robota!


    ____________________
    ps. a u mnie? nowości z wyprzedaży za GROSZE;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjęcia , a spodenki extra!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post i ładne zdjęcia:) pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, Uwielbiam takie akcje. Wygląda na super zabawę

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna akcja;) Pewnie zabawa była super ;) Genialne spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że musiałyście się świetnie bawić:)
    ps. dziękuję kochana za słowa wsparcia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fotki! :)
    Też byłam na tym evencie tylko msc wcześniej, szkoda, że się razem nie spotkałyśmy :<

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. takie spotkania to rewelacyjna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice t-shirt :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  18. A co tu tak cicho się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że wakacje udane. Czekam na więcej postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zgrabne nogi :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie szorty zawsze są w modzie, ale właśnie trzeba mieć do nich idealne nogi :) No cóż trochę siłowni i każda z nas może w takich paradować :) Super, też czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne spodenki! lubie rzeczy z Sinsaya!
    zapraszam do mnie
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.