wtorek, 5 sierpnia 2014

Grochy


Dzisiaj romantycznie, zwiewnie i kobieco. Top już znacie- pojawił się kilkakrotnie na blogu. Spódnicę znalazłam w szafie mamy. Pochodzi z okresu jej młodości i o ile się nie mylę została wykonana z zasłony. Takiej perełki nie mogłam przegapić. Pamiętam, że jako dziecko chodziłam w niej i kręciłam się w kółko żeby spódnica wirowała razem ze mną. Do tego złote dodatki, bordowe, lakierowane szpilki i gotowe. 











Top - Pepco
Buty - Deichmann 
Naszyjnik - Mohito

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl


25 komentarzy:

  1. spódnica ładna;)

    ps. a u mnie? NIETYPOWE #SELFIE na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódnica,ślicznie wyglądasz :) Zazdroszczę Ci morza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szpilki!

    obserwuje i pozdrawiam! :)
    yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódnica i połączenie kolorów:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne groszki:)piękne połączenie ze szpilkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te grochy na spódnicy! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna spódnica, fajne groszki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie! Ciekawe połączenie i zawsze uważałam, że takie grochy są trochę niedocenione :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. ta spódnica wygląda fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka i naszyjnik:)śliczne
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica jest fantastyczna. Świetnie się prezentuje. Buciki dobrałas idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica jest przepiękna! Cała stylizacja kojarzy mi się trochę z latami 20! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szafa mamy to najlepsze miejsce do wyszukiwania ciuchów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do Nas
    Kasia
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne zdjęcia! narobiłaś mi ochoty na krótki odpoczynek nad polskim morzem :)

    ____________________
    http://passions-and-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. grochy są super, ta stylizacja jest bardzo elegancka :) wyglądasz jak prawdziwa dama!

    kate&bee
    kate&bee on bloglovin’
    kate&bee on fb

    OdpowiedzUsuń
  17. super kiecka!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna stylizacja!

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw! Zwiewny - idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.