środa, 2 lipca 2014

Asymetryczna koszula... i brak szpilek


Witajcie, bluzka z dzisiejszego posta wpadła w moje ręce wiosną. Szczególną uwagę przykuły plecy- nie dość, że dłuższy tył to jeszcze  fantastyczne wycięcie. Wycięcie, które nie jest tandetne, wulgarne. Będzie pasować do wielu okazji i stylizacji. Całą resztę dobrze znacie. 
Jedyne czego mi brakuje patrząc na zdjęcia to szpilek.
 A w tle...??? W tle Sopot, wybraliśmy się na spacer na molo i powiem Wam szczerze, że szybko tam nie wrócę. Ludzi tyle, że ciężko spokojnie Monciakiem przejść nie mówiąc o wypiciu kawki w spokojnej knajpce. Dla mnie koszmar, wolę spokojniejsze miejsca, bardziej kameralne. 









Bluzka - Pepco
Torba - Mohito
Sandałki - Centro
Asymetryczna koszula....i brak szpilek

26 komentarzy:

  1. super bluzeczka i torebka:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ta bluzka świetnie się układa z tyłu. Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta bluzeczka ! W PEPCO :O Dawno temu ją kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co bodajże w kwietniu ale one dalej są i teraz nawet na przecenie. Musisz poszukać :)

      Usuń
  4. WOW ta koszula jest genialna! Ja jej u nas w pepco niestety nie widziałam, buuu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw,bluzeczka śliczna,a torebka skrała mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no faktycznie, to wycięcie prezentuje się super :) I bez szpilek też jest dobrze, a już na pewno wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak szpilek, to coś zdecydowanie w moim stylu ;) Zresztą cały zestaw i tło również jak najbardziej wpasowuje się w moje poczucie smaku :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. NIeziemska torebka!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Masz ciekawy styl pisania. A zdjęcia cudne.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością się odwdzięcze :* .

    OdpowiedzUsuń
  10. sandalki tez swietnie pasuja do calej stylizacji :) a u mnie konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej, śliczna ta bluzeczka :) w pepco można czasem znaleźć świetne rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Rok temu byłam w Sopocie i miałam podobne odczucia. Jest dość mocno przereklamowany. Choć molo z tego wszystkiego najpiękniejsze ;-) Bardzo podoba mi się Twoja torebka! Rewelacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna, luźna stylizacja :) Podoba mi się torebka. Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka bardzo ładna, podoba mi się to wycięcie z tyłu. Wydaje mi się, że te buty wyglądająw stylizacji równie dobrze jak szpilki, więc mi tu szpilek nie brakuje:)
    Pozdrawiam!
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna koszula:) ślicznie Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super fajny look! Ja Sopot lubie, ma swoj klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz. Lubię takie zestawy :) Już Ci to mówiłam, ale masz piękną torbę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.