poniedziałek, 14 stycznia 2013

Torcik - ciasto węgierskie

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać torcik, który moja mama zrobiła na moje i mojego skarba urodzinki. 
Jako, że mamy urodziny blisko siebie dlatego robimy je razem i dlatego też na torcie znajdują się liczby 20 i 30. 
Normalnie jest to przepis na ciasto ale dlaczego nie zrobić go jako tortu....?
Wyszedł extra chociaż muszę przyznać, że wolę gdy w masie zamiast wiśni w spirytusie są po prostu wiśnie- bez procentowego dodatku. 

Biszkopt:
1/2 kostki margaryny
1/2 szkl. wody
1/2 szkl. cukru 
1 łyżka oleju 
2 łyżeczki kakao 

Wszystkie składniki połączyć poprzez zmiksowanie. 

Dodać:
1 szkl. mąki 
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 jajka (białka ubić)

Piec ok 45 minut. 

Krem:
1 kostka masła
1/2 kostki margaryny
4 jajka
1 1/2 szkl. cukru 

Wszystko połączyć. 

Dodać 4 łyżeczki żelatyny rozpuszczonej w 1/2 szklanki gorącej wody- ostudzone dodać do kremu. 
Na koniec dodać pokrojoną w kostkę galaretkę i wiśnie zalane poprzedniego dnia w spirytusie.  






Smacznego :) :*

44 komentarze:

  1. ostatnio lubię eksperymentować w kuchni z ciastami więc na pewno skorzystam z Twojego przepisu:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na relację :) no i foteczki jak Ci poszło :)

      Usuń
  2. mm wygląda przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A za niedługo moje urodziny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam:) ale moje urodzinki dopiero w sierpniu:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszotka! Świetnie wygląda i napewno tak samo smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale apetycznie wygląda!!! :) mniamm

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kochana z miły komentarz!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale smakowicie wyglada,mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, dostałaś ode mnie nominacje Liebster blog. Szczegóły tutaj http://nikoletta1.blogspot.com/2013/01/witam-wczoraj-znowu-dostaam-liebster.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny torcik i pewnie smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nigdy w zyciu chyba takiego nie przyrzadze :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, aż się głodna zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tu się odchudzam a ty takie rzeczy wstawiasz ;p świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tort wygląda prze apetycznie ! *.*
    zapraszam do mnie :
    http://lolita-sweetdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne i na pewno przepyszne :) :)
    www.okomody.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Na mnie też jest trochę za luźny w tali i muszę przesunąć te paski a taki bo gruby sweter ubieram i mam luz :).

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo to sto latek :) wygląda przepysznie i obficie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super!

    zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania bon na zakupy w sklepie internetowym Merg! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mmmmm ale smakowicie wygląda!!!! z checia bym zjadła :D i to za pewne od razu pół torta;D hahah

    OdpowiedzUsuń
  20. no to sto lat dla Was!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no to kochana STO LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTT I NAJLEPSZEGO :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze :)
    Muszę przyznać, że się tego nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana Mamusia i bardzo zdolna!!
    Tobie Kochana życzę spełnienia wszystkich marzeń i Twojemu Skarbowi również. ;-)
    Moc buziaków. :-***

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo wygląda smacznie, musze sprobowac zrobic w wolnej chwili :) Obserwuję i zapraszam do rewanżu u mnie na ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. A to spełnienia najskrytszych marzeń z okazji Twoich zaległych urodzinek :) Uwielbiam ciasta, torty i inne słodkości :) Ja też wolałabym wiśnie jako wiśnie bez procentowych dodatków :) Ale i tak pewnie nieziemsko smakował! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda bardzo smacznie . ; ]

    OdpowiedzUsuń
  27. mmmmm.... :) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  28. Aha no i jeszcze oczywiście... WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, zauważyłam że spodobał Ci się sweterek akdols, ja posiadam nowy bez papierowej metki. rozmiar M za tylko 54zł już z wysyłką poleconą... odezwij się jeśli jesteś zainteresowana, bo chce go sprzedać i do kilku osób wysyłam tą wiadomość...

    pozdrawiam

    carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.