wtorek, 23 października 2012

Przeprowadzka.... :(

Cześć dziewczyny,

Kochane moje, chciałabym was bardzo mocno przeprosić.
Od dzisiaj zaczęło się u mnie wielkie pakowanie gdyż przeprowadzam się do Polski z UK. Niedługo minie prawie 2 lata od kiedy wyjechałam z Polski i właśnie teraz przyszedł ten czas kiedy trzeba wracać lub po prostu powiedzieć, że czas pracy za granicą minął i Polska wzywa hehe :-))).

Dzisiaj zaczęłam pakować ubrania i buty czyli większą część mojej garderoby. Z tym wiążę się też to iż nie będę miała jak robić zdjęć (no a przede wszystkim zakończą a raczej już się zakończyły moje wyjścia i nie będzie się gdzie wystroić a na zakupy to w zwykłych jeansach lub dresach więc to nie za ciekawe ;p hehe)  no i muszę niestety zrobić małą przerwę. Ubolewam nad tym strasznie ;-(((.
Mam nadzieję, że w ciągu dwóch góra trzech tygodni będę już w Polsce cała i zdrowa z wszystkimi moimi rzeczami poukładanymi w garderobie i w szafie i mogąca dalej publikować zdjęcia dla was :-))).

Może w między czasie znajdę troszkę czasu żeby przed jakimś wyjściem (gdziekolwiek hehe) cyknąć fotkę lub po prostu stworzyć stylizację ale niczego nie obiecuję :-))).  Na pewno wygospodaruję czas żeby śledzić wasze blogi.

Życzcie mi powodzenia żeby z resztą domu poszło mi równie dobrze co z ubraniami. Troszkę jestem tym faktem przerażona bo pierwszy raz przeprowadzam prawie cały dorobek mojego krótkiego życia ale jestem pozytywnie nastawiona. Trzymajcie kciuki. :-))))


Gorąco was pozdrawiam i całuję :-))) :*:*:*:*

12 komentarzy:

  1. 3mam kciuki aby szybko Ci zeszlo to pakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno szybko się ze wszystkim uporasz! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też to niebawem czeka! na szczęście niedaleko obecnego miejsca zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana to powodzenia i czekamy w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful!!! great post and pics
    i follow you now ;) i would love to follow me back because love your blog!!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w przeprowadzce !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przeprowadzki mają zawsze coś optymistycznego w sobie (:

    OdpowiedzUsuń
  8. wydaje mi sie jesli chodzi o Natalie, to ludzie po prosu sa zazdośni.Natalia ma teraz swoje 5 min i wg mnie niech to wykorzysta jak najlepiej dla siebie a nie patrzy na innych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JA tam ją lubię, laska pierwsza klasa, przynajmniej pokazała, że Polki są najładniejsze i pal licho, że nie do końca natura ją stworzyła w tej postaci:)

    Dołączam do obserwujących i dziękuję za przesympatyczne komentarze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.